4 Mart 2015 Çarşamba

Magnolia Puding

Öncelikle bu meşhur tatlı ismini Newyork'un meşhur Magnolia Bakery'sinden alıyor. Türkiye de ise bu muhteşem tadı Cookshop'larda yiyebilirsiniz. Ben cookshopda yiyerek hayran kalanlardayım. Eve döndüğüm an bir sürü tarifi karıştırıp o muhteşem tadı yakaladım. Ben genelde muzlu tercih ettim ama siz çilek ya da çikolatalı da yapabilirsiniz.





Malzemeler


  • 1 litre süt
  • 1 su bardağı toz şeker
  • 1 paket vanilya
  • 2 adet yumurtanın sarısı
  • 3 yemek kaşığı nişasta
  • 2 yemek kaşığı un
  • 1 paketten biraz az cicibebe (ben muzlu yaptığımda muzlu cicibebe tercih ediyorum)
  • 7-8 adet çilek ve ya 2-3 adet muz
  • 1 paket krema


Tencereye toz şeker, vanilya, yumurtanın sarısı, nişasta, un ve sütü ilave edip çırpma teliyle hepsi süte iyice karışana kadar karıştırıyoruz. Orta ısıda ateşte sürekli çırpma teli ile karıştırıp pişiriyoruz. Muhallebi kıvamına geldiğinde ocaktan alıyoruz ve içine 1 paket kremayı ekleyip homojen bir kıvama gelene kadar karıştırıyoruz.

Pudingin biraz daha soğumasını beklerken cicibebeleri mutfak robotunda toz haline gelene kadar çekiyoruz.

Servis kaselerinize önce 2 tatlı kaşığı cicibebe tozundan koyun ve yanlarını muzla ve ya çilekle süsleyin. Üzerine 2 yemek kaşığı (kabınızın ölçüsüne göre miktarı artırıp azaltabilirsiniz) pudingten ilave edin. Üst katına cicibebe bisküvisi tozu ve birkaç tane muz dilimi koyarak servis edebilirsiniz.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder